mandag den 14. december 2009

Lidt julestemning og hæklerier

3. søndag i advent - december måned går altid utrolig hurtigt. Jeg har måttet nedjustere egne forventninger til hjemmelavede gaver i år og i stedet koncentrere mig om at få gjort noget ved alle de ideer, der lige nu ligger og venter. Sønnen på snart 3 skal vel også ha' gardiner på værelset - snart, meget snart.


Min "advents-vindueskarm"

En hyggelig, lille hæklet tromme står højt på listen over ting, der gerne skal sættes i produktion. Trommen skal hænge på juletræet og skulle gerne blive til MANGE flere. Jeg er i gang med nr. 2 og har indset, at det nok kommer til at vare lidt tid, før end juletræet er fyldt med små trommer. Fine er de altså.



Har ud over disse fine Medusa-nisser lige købt to snemænd i lørdags. Jeg kan slet ikke stå for dem og måtte også bøje mig for 8 stk. lysholdere til juletræet.






0 kommentarer:

Send en kommentar

TAK, fordi du kiggede forbi og gav en kommentar med på vejen ;o)