mandag den 16. april 2012

Keramikkursus

I weekenden har jeg brugt nogle timer på et rigtig fint keramikkursus. Jeg har ikke lavet noget i ler siden 5. klasse og havde ingen rigtig fornemmelse af, hvad jeg kunne forvente.

I lang tid har jeg dog haft et ønske om at lave nogle af mine smykker i keramik i stedet for poly-ler. Jeg prøvede mig også lidt frem med forskellige strukturer på en stor vase - TOTALT overkill, hvis jeg selv skal sige det, men måske bliver den fin alligevel. Who knows? Det var rigtig spændende i hvert fald :o)




5 kommentarer:

Elfepigen sagde ...

Hvor må det have været spændende :)
Det ser rigtig spændende ud det du har lavet.

Knus og kram herfra

Lone sagde ...

Det var SUPER spændende. Virkelig...og dejlig at prøve noget nyt. Kan varmt anbefales :o)

Dorthe sagde ...

Åhhh ja, keramik - det har altså også trukket i mig længe. Tror måske det snart er/bliver "den nye trend" ( som glas har været i mange år ;-) Det at du overkill(er) som du siger, er jo en super god måde at prøve tingene rigtig af på. Du anbefaler kurset - hvor og af hvem afholdes det ?
Det bliver spændende at se det færdige resultat !

Kærligst Dorthe

Lone sagde ...

Dorthe - Kurset var gennem AOF Aalborg og underviseren hed Ulla Aaen. Jeg gad godt gøre noget mere i keramik - der er virkelig mange muligheder.

Dorthe sagde ...

Tak for oplysningen Lone, ... det er liiiige lidt langt at tage for at komme på aftensskole,(jeg bor i Sønderjylland ;-)Vi har et kommunalt aktivitetshus i Haderslev, med en keramik afdeling, der er dog ingen kursusforløb tilknyttet. Jeg må kigge mig omkring til vinter igen. Fortsat god søndag ;-)

Send en kommentar

TAK, fordi du kiggede forbi og gav en kommentar med på vejen ;o)