tirsdag den 26. oktober 2010

Island

Min tur til Island var HELT fantastisk. Mest af alt var det ubeskrivelig dejligt at se min dejlige veninde, Anne, igen. Vejret var ikke med os, mens vi var der - gråvejr og småregn alle tre dage. Vi fik set os omkring og brugte masser af tid på at shoppe og se os omkring i Reykjavik. Ud over det råhyggede vi med masser af cafébesøg, spændende mad og et fantastisk beøsg i Den Blå Lagune.

Jeg havde håbet på at finde nogle spændende garner og måske noget lækkert stof, men deres uldgarn kradsede for meget for min smag, og stofbutikker så vi ingen af. Det blev kun til en lille (men fin) sukkerskål fra en genbrugsbutik.






2 kommentarer:

Eva sagde ...

Velkommen hjem igen. Det lyder som om, du har hygget dig rigtig godt.

Lone sagde ...

Tak Eva..det har jeg helt sikkert ;o)

Send en kommentar

TAK, fordi du kiggede forbi og gav en kommentar med på vejen ;o)