lørdag den 17. december 2011

Smykker, du selv kan lave

Smykkerne her på billedet lavede jeg i aftes. Jeg har en ret stor svaghed for keramiksmykker - og lige i tiden også for stjerner. Det er virkelig hyggeligt tidsfordriv, og så kan man jo samtidig få smykkerne lige, som man vil ha' dem.



Har du lyst til at lave noget lignende, så har jeg købt alle materialerne lige her (på nær de gule perler).

Du kan i øvrigt stadig nå at være med i min Give Away, som jeg trækker i morgen.

Fortsat god weekend :o)


3 kommentarer:

små hverdagssysler sagde ...

Hej Lone
Spøjst... igår kl. meget meget sent googlede jeg efter keramikperler - er nærmest besat af dem for tiden. Det har en ægthed.
Vil straks lure på dit link.
God søndag.
KH Jette

små hverdagssysler sagde ...

Hej igen
Hvilket tråd bruger du til dine superfine perlearmbånd?
KH Jette

Lone sagde ...

Hej Jette. Jamen, så ku' det jo ikke passe bedre. Ja, keramikperler er bare så fine. Jeg har købt klar elastik i str. 0,8.

Tak for din besked til mit indlæg om min lille butik. Det har jeg slet ikke fået svaret på. Fantastisk, at muslingemønstret igen er tilgængeligt :o)

Også rigtig god søndag til dig, Jette.

Send en kommentar

TAK, fordi du kiggede forbi og gav en kommentar med på vejen ;o)