mandag den 14. maj 2012

Hvor heldig har man lov at være?

Til weekendens blogtræf blev der trukket lod om nogle rigtig fine sponsorgaver. Jeg var sørme heldig - ikke mindre end 2 gange -  og vandt et gavekort til Stof2000 på 500 (!) kroner og et par fine øreringe. Heldige mig :o)




Man må sige, at Lone har lavet noget af et benarbejde. Se bare den lange liste af sponsorer:

 Giftbags:
Sponsorgaver
Læderriet havde derudover givet en masse lækre materialer til Annettes fede workshop (som jeg desværre ikke fik taget billeder fra).

1000 tak ;o)

7 kommentarer:

Unknown sagde ...

Dejligt at du er glad for gaverne..

Er hjemme torsdag, hvis du vil hente din jakke..
lone

Lone sagde ...

Lone - Jeg er MEGET glad for gaverne ;o) Jeg kommer torsdag :o)

lotte sagde ...

hvor har du bare været heldig, så kan du roligt shoppe stof eller garn uden at skulle få dårlig samvittighed :)

Joan Bagger sagde ...

Ja du var heldig med det gavekort.. :D og rigtig fin bod du havde dig :D

Trillemus sagde ...

Hej Lone. Tusind tak for sidst, det var rigtig hyggeligt at møde dig igen. Jeg er helt vild med den vest du havde på og kan se at du også har ladet dig inspirere hos Marapytta. Må jeg spørge om du selv har lavet mønsteret eller om det er et du har købt færdig. Jeg har nemlig selv lyst til at sy sådan en vest. Det vinge ærme er bare så sødt.

Kh Mette

Lone sagde ...

Lotte - Ja, super heldig. Ingen dårlig samvittighed overhovedet. Nu må jeg se, om jeg ikke kan finde noget godt at bruge pengene på :o)

Joan - ja, helt vildt heldig :o) Og 1000 tak skal du ha'.

Lone sagde ...

Mette - Tak...og i lige måde. Mønsteret til vesten er desværre ikke købt, så jeg kan ikke linke dig videre til et sted, du kan få fat på det. Ja, vi er ganske sikkert mange, der er vilde med de fine, fine ting, Marapytta laver. Jeg går og drømmer om at komme på workshop hos hende på et tidspunkt. Håber du finder ud af noget. Jeg er SÅ glad for vesten og bliver nok nødt til at lave en mere, hvis ikke jeg skal rende rundt i det samme outfit hele tiden :o)

Send en kommentar

TAK, fordi du kiggede forbi og gav en kommentar med på vejen ;o)