mandag den 6. december 2010

Lommefilosofi

Oskar på 3 – snart 4 år – elsker biler og har gjort det, siden han var helt lille. Oskars mor elsker at hækle og lavede for nogen tid siden en grøn hæklet bil, som blev applikeret på baglommen af et par hjemmegjorte fløjlsbukser. ”Rigtig fine”, tænkte hun, ”nu vil drengen garanteret blive rigtig glad for bukserne, når der nu er en grøn bil på lommen".

MEN gode råd var dyre for knægten nægtede konsekvent at gå i andet end strækvelourbukser – trods den fine hæklede bil – og bukserne kom til at ligge i skabet i meget lang tid. Lige indtil den dag moren fandt nogle rigtig seje bilapplikationer (eller lapper, om man vil) i H & M. De gav åbenbart lidt mere street credit i børnehaven og pryder nu 2 stk. fløjlsbukser, som bliver brugt rigtig flittigt. Det er jo herligt ;o)



De fås også med Spider Man og Hello Kitty og koster kun 30 kroner for 3 – 4 stk.

3 kommentarer:

Eva sagde ...

Jeg ville nu nok vælge den gule..., men det er jo heller ikke mig, der skal have bukser på i børnehaven.

morslille sagde ...

Ja den gule er aldeles fantastisk, men jeg tror desværre også min søn ville vælge den nederste.
Hilsen Charlotte

FrkTURKIS sagde ...

Tsk tsk - altså de drenge ... Den hæklede bil er bare SÅ skøn!

Men ja, jeg har også en "Cars-gal" lille knægt herhjemme ... So far er han nu mere end sød til at elske alt, hvad moderen syr til ham - på trods af mangel på strygemærker!

Send en kommentar

TAK, fordi du kiggede forbi og gav en kommentar med på vejen ;o)