tirsdag den 21. december 2010

GLÆDELIG JUL!

Jeg er nu officielt computerløs. Dyret kunne ikke mere - eller bæstet kan man vel godt kalde det utilregnelige maskineri. Det er super frustrerende ikke at kunne følge med i alle I andres julerier, men det må jeg have tilgode til juledagene, når computeren forhåbentlig er repareret og klar igen. Utysket er Runes - måske jeg bare skulle købe min egen. Det ville han nok også sætte pris på!?

Nå, men jeg ville i hvert fald lige nå at ønske Jer alle en rigtig dejlig jul - håber den bliver rigtig hyggelig.

Jeg vender forhåbentlig snart tilbage (det har jeg efterhånden sagt MANGE gange) med billeder af flere hæklede muslingehuer, lidt børnetøj, en DIY (om maskinbroderi) og en enkelt strikket Lille Per-hue.

GLÆDELIG JUL

5 kommentarer:

Eva sagde ...

Glædelig jul til dig.
Jeg håber, du får en ny computer, så vi kan få alle de fine billeder at se.

Julia Hausfrau sagde ...

Glædelig jul til dig også. Måske du får en ny til jul? Man har da lov at håbe :)

Darling L sagde ...

Rigtig glædelig jul til dig også! Ser frem til at have dig på banen igen :-)

små hverdagssysler sagde ...

Hej Lone
Rigtig glædelig jul til dig også. Tusind tak for din hjælp og tilbud om at jeg måtte kontakte dig. Idag vil der være billede af den på min blog.
Mange julehilsner fra Jette

Lone sagde ...

Eva - Jeg fik desværre ingen computer, men leder med lys og lygte. Runes er blevet repareret, men internettet driller. Hele aftenen har jeg bl.a. ikke kunnet se billeder på de blogs jeg har besøgt og har jævnligt været uden forbindelse. Vildt irriterende. Godt nytår ;o)

Julia - Godt nytår kommer det til at lyde herfra...så længe siden er det, jeg har været på bloggen. Desværre ingen Lap Top under juletræet, men jeg skal helt sikkert selv ha' fundet ud af noget. Tillykke med (blog)fødselsdagen i øvrigt ;o)

Louise - Tak skal du ha'...håber du har haft en god jul og er kommet godt ind i det nye år.

Jette - Det var såmænd så lidt. Jeg er glad for, at jeg kunne hjælpe. Det er nogen gange lidt svært af forklare sådan nogle ting...har jeg problemer, så har jeg det faktisk bedst med at få det visualiseret på en eller anden måde. Det er bare rigtig godt, at du fik det til at fungere med huen. Jeg har været inde og lure den, men fik ikke lige skrevet en kommentar. Den så rigtig fin ud ;o)

Send en kommentar

TAK, fordi du kiggede forbi og gav en kommentar med på vejen ;o)