lørdag den 28. januar 2012

Hjemmelavet strikkelise #2

Tester min nye blogger-app til telefonen og tager en velfortjent slapper efter mange dage med aftenarbejde.

Siden sidst har jeg lavet endnu en strikkelise - denne gang med 6 takker og med fint mønstret papir på. Jo flere takker, desto større omkreds på den strikkede snor. Jeg er slet ikke færdig med at eksperimentere med paprør og ispinde. Jeg tænker, at pigerne på mit håndarbejdshold kunne lave pulsvarmere eller benvarmere på samme måde - bare med større rør?

Strikkelise #1 kan du se her.


4 kommentarer:

Eva sagde ...

Det er da en super idé!

Unknown sagde ...

Super ide, hat tænkt på at Karoline skulle lære at bruge en strikkelise

Lene's kage-design sagde ...

god ide, jeg må have lavet een til hver af pigerne.. hende på snart 3 har brokket sig over at hun ikke har sy-tøj herhjemme som hun har fået i børnehaven (der er ellers kun de store der får sy-tøj, men hun havde vist brokket sig nok til at må prøve;) og det er gået fint)
mine kreative piger <3

Lone sagde ...

Tak, Eva :o)

Camilla - Jeg tror det er en god begyndermodel i hvert fald. Og den er hurtig at lave :o)

Lene - Jeg har lavet en til Oskar (på snart 5), men han bed ikke rigtig på krogen. Men han vil også gerne være god til nye ting lige med det samme, og sådan går det jo ikke altid. God fornøjelse med pigerne og den hjemmegjorte strikkelise.

Send en kommentar

TAK, fordi du kiggede forbi og gav en kommentar med på vejen ;o)