søndag den 22. januar 2012

Hjemmelavet strikkelise

I min søgen efter strikkelise(r) til mit håndarbejdshold faldt jeg over videoen med denne dygtige lille gut. 5 minutter senere havde jeg flikket denne hjemmelavede strikkelise sammen. Vældig simpel, men virkelig brugbar og børnevenlig.

1 tom toiletrulle, 4 ispinde, lidt lim, noget tape og et nøgle garn er alt, hvad man skal bruge. 

Jeg købte også rigtige (og billige) strikkelise(r) hos Creativ Company (ja, hvad mon de egentlig hedder i flertal?), og med den hjemmelavede udgave er der nu mulighed for at strikke både tynde og tykke ben til marionetdukkerne. 






8 kommentarer:

Mama-T sagde ...

Super fedt :)
God mandag!
T

Lene's kage-design sagde ...

ej hvor smart!! ..her sider jeg og kaster en tanke på min datters strikkelise, som hun iøvrigt ikke vil bruge,som kostede 50 kr! gid jeg havde vidst det :) -og tak fordi du deler

Karen sagde ...

Hvem skulle ha' troet det?!? Der er altså ikke grænser for, hvad man kan lave selv - super idé!

/Karen

Unknown sagde ...

ej hvor genialt.

Lone sagde ...

Tak i lige måde, Mama T

Lene - Det var sørme så lidt. Tror også den hjemmelavede variant er lidt lettere at bruge, end de traditionelle strikkelise(r).

Karen - tak skal du have...og ja, sådan kan man jo være heldig at blive positivt overrasket.

Lone sagde ...

Camilla - ja, den er super fin. Mine elever er allerede godt i gang :o)

Bodil (200procent) sagde ...

Hvor er det bare smart!

trinesoehest sagde ...

Genial måde at lave en strikkelise på!!

Send en kommentar

TAK, fordi du kiggede forbi og gav en kommentar med på vejen ;o)