onsdag den 17. februar 2010

Godnat-smoothie og hund med prikker

Heldigt for mig! Oskars børnehave holder først fastelavn på fredag. Havde det været i mandags, havde jeg ikke kunnet nå at sy dragten til tiden. Normalt er jeg meget omhyggelig, når jeg syr, men lidt presset på tid, har jeg måttet slække meget på vanlige standarder. Blandet andet er hele kostumet syet uden brug af knappenåle, stofstykkerne klippet uden brug af sømometer og ribroleauen klippet på øjemål. Mønstret har jeg stykket sammen ud fra grundmønstrene i Hanne og Sofie Meedoms bog "Børnetøj 4-7". Det havde jeg ikke prøvet før og fik placeret skridtbuen forkert på bagstykket. Det resulterede i endnu en tur i Stof2000 for at købe mere stof. Nu håber jeg bare den passer :o)

0 kommentarer:

Send en kommentar

TAK, fordi du kiggede forbi og gav en kommentar med på vejen ;o)