tirsdag den 5. juli 2011

Det var hyggeligt...

Til søndagens blogpicnic i Århus blev der snakket, spist kager, broderet, hæklet, strikket og byttet stof. Det var super hyggeligt. Jeg arbejdede (nogenlunde) ihærdigt på at gøre mit Barbamama-hængeparti færdigt, men fik også sludret en hel del og spist meget mere kage, end jeg har godt af. Tak for en skøn dag, de damer - ikke mindst til Cille og Louise for planlægningen af det fine arrangement.



Jeg fik ikke taget mere end 3 sølle billeder, men det var der heldigvis andre, der gjorde, så kig her eller her, hvis du vil se flere billeder fra dagen.






9 kommentarer:

Brilleting sagde ...

Hey Lone!
Selv mange tak for en rigtig hyggelig søndag! Jeg fik jo desværre ikke snakket med dig, men til gengæld fandt jeg din LÆKRE blog som jeg glæder mig rigtig meget til at følge, og så håber jeg er der bliver tid og mulighed for en sludder næste gang vi ender til det samme blogtræf! :-)
Ha' en rigtig lækker dag, og endnu engang tak for sidst!

Kram fra Jane

Josefine sagde ...

Hvor er det dejligt at se at i havde en helt fantastisk dag. Jeg ville så gerne have været en del af den. Men det må blive næste gang.
De bedste sommerhilsner.

Anonym sagde ...

Det var rigtig hyggelig at møde dig og tusinde tak for knækbrødene. De smagte virkelig skønt

Kristin sagde ...

Hej Lone!

Jeg vil gerne af prøve babamama:-)Vil du hjælpe med opskriften? Tager ned i byen i dag og indkøber sort bomuldsgarn, så jeg har det hvis du jeg går "død" i mit tæppe:-)

Ha en dejlig dag

Kh Kristin

Lone sagde ...

Hej Jane - 1000 tak for din søde hilsen. Nej, det var næsten umuligt at nå hele vejen rundt i søndags - nu, hvor vi var så mange. Vi må håbe, muligheden kommer igen en anden gang ;o) Jeg har skam også været inde og lure hos dig :o) Jeg er helt vild med dit fiskestof i øvrigt. Super sødt.

Hej Josefine - Ja, det var super hyggeligt, men vi ville jo gerne ha' haft dig med :o)

Lone sagde ...

Hej Ilhja - Tak i lige måde...og det var så lidt. Jeg smider nok opskriften på bloggen her inden længe.

Hej Kristin - Det kan du tro. Er det applikationen eller den rummelige figur, du vil lave?

Maiken sagde ...

Hej Lone. Det var super hyggeligt at møde dig. Og tusind tak for hæklehjælpen. Jeg har øvet mere hjemme og er helt klar på en hæklekrea stund på et tidspunkt, hvis du har lyst? :) Maiken

Kristin sagde ...

Tak Lone det er sødt af dig. Vil gerne lave den rummelige figur:-)

KH Kristin

Lone sagde ...

Hej Maiken - Det var sørme så lidt :o) Den er jeg også med på...vi kan lige aftale nærmere ved lejlighed. Jeg har begge børn hjemme i næste uge og er derefter på ferie i 3 uger.

Hej Kristin - Jeg er snart færdig med min, så du kan se, hvordan den kommer til at se ud :o)

Send en kommentar

TAK, fordi du kiggede forbi og gav en kommentar med på vejen ;o)