søndag den 14. marts 2010

Færdigt arbejde og mere hæklet legemad

Oskar blev 3 år i sidste måned og har indtil denne weekend ikke haft gardiner på sit værelse ;o/ Projekt gardiner har derfor stået højt på listen af projekter, der skulle gøres færdige under min barsel, og da jeg begynder på arbejde på mandag, har jeg endelig fået taget mig sammen her på falderebet. Det føles MEGET dejligt at kunne krydse et af de mere kedelige (om end nødvendige) projekter af to do-listen. Det betyder nemlig, at der bliver tid til flere af de mere sjove syslerier, der ligger og venter.

Lidt hæklerier er der også blevet tid til - 2 gulerødder og en bil, der skal applikeres på et par bukser. Den tynde gulerod kan du finde en opskrift på her - jeg skal ha' lavet en mere, da den er lidt for åben i maskerne. Jeg har købt et nøgle garn mere og forsøger mig med dobbelt garn. Opskrifterne på den store gulerod og bilen er købt i Stof og Stil.



De fine karklude til højre i billedet har jeg været så heldig at vinde i Evas Give Away for nogle dage siden. De er rigtig fine og er allerede taget i brug ;o)

0 kommentarer:

Send en kommentar

TAK, fordi du kiggede forbi og gav en kommentar med på vejen ;o)