søndag den 30. maj 2010

Blogleg

Jeg er blevet tagget af Tine for nogle dage siden....og her er mit bidrag til blogstafetten:

Morgenens nedtur
Herligt at kunne sige, at der ingen nedtur var. Tværtimod var morgenens optur at få lov til at sove til klokken 9 efter at være kommet sent i seng i går.

Udenfor mit vindue
Er der lys i lygtepælen og regn i lårfede stråler.

I mit fjernsyn kører
Søndagsfilmen på TV3: Final Call

Jeg vil til at høre
?

Mit tøj er
Nederdel, strømpebukser og langærmet bluse

I dag skal jeg nå
En børnefødselsdag i Randers og forhåbentlig lidt bloggeri i aften. Har haft alt for lidt tid til at blogge den sidste uge.

Men jeg vil hellere
Fødselsdagen var rigtig hyggelig, men jeg kunne godt ha' brugt lidt tid til at nørkle i dag. Jeg hækler pt. på emner til en kommende Give Away...

I vindueskarmen står
En lampe, 2 lysestager, en gul Hoptimist og en udsultet grøn plante, der skriger på ny jord og gødning.

Weekenden skal gå med
Afskedsfest hos min bedste veninde, som rejser til Grønland med sin familie :o( (hun bliver MEGET, MEGET svær at undvære) børnefødselsdag og forhåbentlig også med at hækle.

Morgenens optur
Som tidligere nævnt - at sove til klokken 9, mens manden i huset stod op med de små...klokken 5.45. Det var fantastisk.

Dette billede har I aldrig set

Dette maleri lavede jeg til min pap-nevøs konfirmation sidste år.

Stafetten sender jeg videre til Julie og Faster Mette ;o)

2 kommentarer:

Rikke R sagde ...

Hvad er en Hoptimist?

Lone sagde ...

Hej Rikke

Det er sådan en lille plasticfigur med en fjeder i midten, som så kan hoppe, hvis man trækker lidt i den. Jeg tror den stammer fra 70'erne, men de er blevet moderne igen her på det sidste.

Send en kommentar

TAK, fordi du kiggede forbi og gav en kommentar med på vejen ;o)