tirsdag den 4. maj 2010

Hæklede småkager

Vi har syge børn på 11. døgn - det trækker tænder ud efterhånden. Dagen i dag har jeg tilbragt i sofaen med Oskar på skødet og Mr. Bean-tegnefilm på DVD'en. Heldigvis kan det lade sig gøre at hækle og jonglere et stk. sygt barn samtidig, så jeg har fået lavet nogle Oreo cookies (dem er de ret pjattede med i USA - jeg foretrækker dog den hæklede udgave) og er godt i gang med lakridskonfekt til en Change Away med Laura. Jeg mangler bare nogle brune af slagsen og så at lime dem sammen...

Mønsteret på småkagerne finder du lige her

4 kommentarer:

Clemme/Trine sagde ...

Hvor ser det sødt ud :) God bedring til børnene :)

Josefine sagde ...

Uhmmm, lakridskonfekt.
Jeg har set dit skønne konfekt ved Mette Bossow, det er bare så fint.
Og de kager, ja dem har jeg faktisk lige købt garn til:-)
Vil lave dem til køleskabsmagneter, måske lidt konfekt også vil pynte på køleskabet.
Tak for god inspiration, og god bedring med børnene.

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

...hold da op, det er da en omgang som trækker tænder ud....
men så har du da lidt guf at styrke dig på;)
Stine:)

Lone sagde ...

Tak skal du ha', Clemme. Begge børn har været afsted i dag, så nu håber vi stormen er blæst over.

Tak, Josefine. Ja, konfekten er rigtig fin og selvom de tager pænt lang tid at lave, så kan jeg ikke rigtig lade være med at lave mere. Jeg er rigtig glad for at høre, at du finder lidt inspiration herinde hos mig - og nu fik du også lige givet en idé videre til mig. Køleskabsmagneter...det havde jeg slet ikke tænkt på ;o)
Børnene er heldigvis i bedring - Sofia skal ha' lagt nye dræn i ørerne i morgen, så forhåbentlig er det det, der skal til.

Ja fuldstændig, Stine. Jeg har heller ikke prøvet så slem en omgang før. Nu ser det dog ud til at gå fremad. Vi krydser fingre ;o) Måske den lidt tørre guf skulle skylles ned med en hæklet sodavand ;o)

Send en kommentar

TAK, fordi du kiggede forbi og gav en kommentar med på vejen ;o)