tirsdag den 11. maj 2010

Syg med syg på...

Vi mangler vist lidt god karma her hos os i øjeblikket. I hvert fald har vores børn været konstant syge i snart 3 uger i træk. Sofia har bøvlet med ørerne i ca. 3 måneder - de sidste 2-3 uger med mellemørebetændelse og 2 penicillinkure, nye dræn og 1 stk. fjernet polyp i øret. Oskar blev så syg sidste søndag nat med opkast og diarré - han var hjemme 3 dage, men havde svært ved at komme helt ovenpå....hvilket sandsynligvis var de første symptomer på de skoldkopper, vi opdagede lørdag aften. Søndag havde Sofia diarré pga. penicillinen, men havde det fint mandag...heldigvis, for det var hendes 1 års fødselsdag. I dag vågnede vi så op til en lillesøster med 39,4 i feber - man skulle tro det var løgn, ik?

Her håbes på snarligt bedre tider - og det må gerne gå meget stærkt og vare rigtig længe. Det skal blive helt dejligt at komme på arbejde i morgen - farmand har tjansen herhjemme med de to rødder.

6 kommentarer:

FrkTURKIS sagde ...

Sikke en træls omgang - god bedring med de to, det er aldrig rart med syge børn.

Rask-karma og tanker fra Århus ;-)

Eva sagde ...

Ja, så er det godt at få lidt "fri" til at tage på arbejde. Puha, sikke en omgang.
Jeg håber på snarlig bedring for jer.

Unknown sagde ...

rigtig god bedring til jer alle. Isen bliver sendt nord på fredag :)

Josefine sagde ...

Sikker en grimmere en.
Sender de bedste bliv rask tanker

Mette sagde ...

Hej Lone
Æv æv æv, det er da også for træls, håber på god bedring for jer, så i kan få lidt ro på igen. Håber ik du opfattede det med solsikke frøene som en ond stikpille, sådan var det ikke ment, men tror heller ik du opfattede det sådan.
Håber du har nydt fridagen på arbejde og så sender jeg en masse rask energi til jer!!
Kh Mette

Lone sagde ...

Christine - ja, helt vildt. Rask karma modtages med kyshånd ;o)

Eva - ja tænk, at man kan ha' det sådan, men det trækker godt nok tænder ud med så lang en sygeperiode. Det skulle ikke undre mig, hvis Sofia får skoldkopper inden længe - yikes! Men så må det da også være slut - for en periode i hvert fald.

Laura - tak skal du ha'. Årh, vi glæder os helt vildt til den is - eller det vil sige...jeg glæder mig. Oskar ved ikke noget endnu, men jeg glæder mig helt vildt til at overraske ham. Han bliver SÅ begejstret ;o)

Josefine - Ja, rigtig grim. Mange tak - send gerne masser af rasktanker...

Mette - Ja, alt for træls. Vi trænger bare SÅ meget til at få vores normale hverdag tilbage. Du har ganske ret...det blev ikke opfattet som en stikpille ;o) Min dag på arbejde var noget præget af for lidt søvn og manglende overskud (læs: overblik), og jeg føler mig meget som "hende den lidt forvirrede småbørnsmor" i tiden. Jeg plejer nok at ha' styr på mine sager, så det nager lidt. Vi modtager gerne læssevis af rask energi ;o) TAK!

Send en kommentar

TAK, fordi du kiggede forbi og gav en kommentar med på vejen ;o)