onsdag den 27. januar 2010

En overraskelse...

Posten kom med en overraskelse til mig i dag - fra Krudtuglens mor. Jeg var så heldig, at hun efter sin tur til London bestemte sig for at trække en ekstrapræmie til sin Give Away. Jeg føler mig MEGET heldig, og det har været rigtig hyggeligt at gå og vente på pakken og spekulere på, hvad de mon kunne være deri. Herunder kan du se, hvad der var i kuverten...







Det fineste armbånd og et stykke stof med søde blomster. Christina, armbåndet passer helt perfekt. Det kunne ikke være bedre. Jeg har haft det på i biffen i aften, og min veninde synes også, det er rigtig sødt ;o) Mange tak for den dejlige gave til Krudtuglens mor ;o)

2 kommentarer:

Bournonville sagde ...

det er også nogle skønne ting :)

fie & Co sagde ...

Hej:0)
Ja Lisbeth hos Scrapmagasinet.no laver de mest fantastiske stempler! Hun har en hel del som er lavet og bare bliver skiftet ud med folks navn og de er rigtige billige. Hun kan også designe og lave et helt personligt stempel efter dit ønske;0)
www.scrapmagasinet.no
Husk og give besked når du får det, det vil jeg glæde mig til at se;0)
Knus

Send en kommentar

TAK, fordi du kiggede forbi og gav en kommentar med på vejen ;o)