fredag den 15. januar 2010

Hvem mon vinderen bliver?

Alle Jeres navne er nu skrevet ned og foldet sammen efter alle kunstens regler. Sedlerne ligger klar, som I ser på billedet herunder, men vinderen trækkes først i morgen. Oskar skal trække, men han sover sødt lige nu :o)




Herligt, at I ville være med i min Give Away. Det har været hyggeligt at kigge forbi hos Jer alle, og se hvad I laver. Men hold da op - man kommer hurtigt på afveje, når man sådan surfer rundt. Nu er der bare tilbage at sige: "Held og lykke".

2 kommentarer:

Dorthe sagde ...

Jeg er helt enig med dig, jeg kommer ofte på mange sjove afveje, når jeg lige skal tjekke de faste blogs. Der er så mange spændende blogs derude, så jeg tror snart, at jeg må hoppe med på vognen. Synes det er et inspirerende univers, som giver så mange gode idéer til kreative udfoldelser.
God weekend, KH Dorthe

Lone sagde ...

Ja, det er helt vildt. Jeg har lige haft gang i et nyt projekt i aften - decoupage. Det har jeg ikke prøvet før, men er blevet inspireret til det herinde. Jeg vil glæde mig til at se din blog, hvis du beslutter dig for at lave én. Også god weekend til dig. Kh Lone

Send en kommentar

TAK, fordi du kiggede forbi og gav en kommentar med på vejen ;o)