søndag den 17. januar 2010

Og vinderen er...

Jeg har siddet og arbejdet hele aftenen på en gave til en barnedåb i morgen, så det bliver en noget sen annoncering af vinderen af min Give Away. Sidder der nogle natteravne derude, så bliver I de første til at se, at den heldige vinder blev: SØHESTEN.


Oskar trækker velvilligt et navn ud af frøens mund


Han viser knap så velvilligt navnet frem, men jeg endte med et godt billede til sidst ;o)

Trine, jeg håber du bliver rigtig glad for din kaffevarmer. Min e-mail adresse står øverst på siden...vil du sende mig din adresse, så sender jeg en pakke til dig på mandag. Det var hyggeligt, at I ville være med. Tak for alle de fine kommentarer og kig endelig forbi igen en anden gang. Sov godt ;o)

3 kommentarer:

trinesoehest sagde ...

FANTASTISK!! Hvor heldig er jeg lige!!!! Og sikke dog en sød, lille assistent du har der :-)
Jeg sender dig straks en mail!!

Kolorista sagde ...

Tillykke, Trine - vi andre må så selv i gang med at strikke/filte :-) Den kaffe-hætte er bare SÅ smuk. kh Lisbeth

Lone sagde ...

Du er MEGA heldig, Trine...tænk, at du har vundet 2 gange på 2 dage. Du må gerne smitte lidt af på mig - der er mange fine Give Aways i gang. Den lille assistent ER meget sød...tak ;o)

Ja, Lisbeth. Du må ha' gang i strikkepindene - man kan virkelig lave nogle fede ting ved at strikke og filte...og relativt hurtigt endda. God fornøjelse, hvis du kommer så langt ;o)

Send en kommentar

TAK, fordi du kiggede forbi og gav en kommentar med på vejen ;o)